ENG
УКР
Адреса:
м. Ромни, вул. Соборна, 13/71
Телефон:
(05448) 5-29-15, (05448) 5-33-00

Поновлення будинкової книги

Будинкова (поквартирна) книга як поняття та документ зникла на законодавчому рівні з 2016 року. Тому законодавче визначення відсутнє на даний момент, але зовсім не значить, що будинкова книга вже недійсна. Оформлена належним чином будинкова книга, яка  ніде не архівується й у єдиному екземплярі зберігається у власника будинку, а також відповідно до будинкової книги можна отримати окремі довідки.

При необхідності за допомогою будинкової книги можна отримати наступну інформацію:

– для підтвердження актуальності виписки про зареєстрованих громадян із моменту спорудження будівлі до теперішнього часу;

– для довідки про склад сім’ї;

– що підтверджують про власників даного домоволодіння та багато іншого.

У свою чергу записи щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання  не вносяться  до будинкових книг у зв’язку з відсутністю правових підстав. Цю процедуру здійснює центр надання адміністративних послуг міської ради (ЦНАП).

Порядок реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання громадян регламентовано Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та Постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру». В пункті 18 Постанови 207 наведений перелік документів, що потрібні при реєстрації/знятті з реєстрації місця проживання, будинкових книги в цьому переліку не передбачено.

Не дивлячись на те, що законодавчо поняття домової книги відсутнє нову будинкову книгу отримати можна. Якщо будинкова книга була зіпсована, втрачена або ж просто необхідно завести нову, цими питаннями займається відділ реєстру територіальної громади Управління адміністративних послуг (ЦНАП). Треба прийти до ЦНАП, де працівники перенесуть актуальні дані з попередньої будинкової книги до нової. Відповідно стара книга буде анульована. Дана процедура є безоплатною.

Для відновлення будинкової книги потрібно:

Придбати будинкову книгута пред’явити оригінали наступних документів:

— паспорт власника (співвласників) будинку, квартири, житлового приміщення або його частини;

— паспорт або свідоцтво про народження осіб, які мають реєстрацію місця проживання за зазначеною адресою;

— документи на право власності на будинок, квартиру, житлове приміщення;

Разом подається попередня будинкова книга.

Відповідальна особа:

— перевіряє достовірність наданих документів;

— вносить відомості про власника(-ів) будинку, квартири, житлового приміщення тощо та зареєстрованих осіб за даною адресою до будинкової книги;

На данний час на рівні органів місцевого самоврядування прийняті окремі порядки перенесення інформації з будинкових книг та їх вилучення.

Для перенесення відомостей про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання до адресної картки особи та картки реєстрації особипро зареєстрованих осіб заявник подає:

– оригінал документа на право власності на об’єкт нерухомості (житловий будинок, квартиру, житлове приміщення, домоволодіння);

– оригінал свідоцтва про народження дитини, якщо вона не досягла 16-річного віку, з довідкою/витягом про реєстрацію місця проживання;

– оригінали паспортів усіх зареєстрованих осіб у житловому приміщенні / будинку, квартирі(з довідкою/витягом про реєстрацію місця проживання – за необхідності);

– будинкова книга;

– оригінал свідоцтва про шлюб (за необхідності); оригінал свідоцтва про смерть (за необхідності). За необхідності – інші документи. Більш детальні роз’яснення Вам з радістю нададуть наші спеціалісти за адресою ЦНАП: вул. Соборна, 13/71 або за тел. 5 29 15, 5 33 00, 098 7834866, 066 704 48 23. Ми чекаємо на Вас!