ENG
УКР
Адреса:
м. Ромни, вул. Соборна, 13/71
Телефон:
(05448) 5-29-15, (05448) 5-33-00

Про Центр надання адміністративних послуг м. Ромни

Центр надання адміністративних послуг міста Ромни (далі Центр, ЦНАП), як постійно діючий робочий орган, створено Роменською міською радою Сумської області 27 вересня 2017 року з метою забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг. До цього адміністративні послуги надавались через відділ надання адміністративних послуг виконавчого комітету Роменської міської ради.  Організацію діяльності Центру здійснює Управління адміністративних послуг Роменської міської ради.

З вересня 2017 Центр надання адміністративних послуг міста Ромни працює в новому приміщенні в центрі міста.  Центр розділений на відкриту та закриту частину. Відкрита частина Центру поділена на зони: очікування, обслуговування, ресепшн. В зоні ресепшн працює електронна система керування чергою

Зона  очікування облаштована меблями. Створений дитячий куточок, місце для пеленання малят, облаштована туалетна кімната з урахуванням потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Для зручності та оперативності надання адміністративних послуг в зоні ресепшн встановлено платіжний термінал та Pos-термінали на робочих столах адміністраторів для сплати за надання адміністративних послуг .  В зоні очікування та обслуговування розміщенні інформаційні стенди для інформування населення щодо порядку отримання адміністративних послуг різних напрямків.

Згідно затверджених графіків в Центрі здійснюється прийом громадян представниками Роменського відділу обслуговування  громадян управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області, відділу у Роменському районі Головного управління Держгеокадастру у Сумській області, Роменської міськрайонної філії Сумського обласного центру зайнятості, управління соціального захисту населення.

Крім надання адміністративних послуг, до повноважень управління адміністративних послуг, належать повноваження зі здійснення реєстрації місця проживання громадян, державної реєстрації майна та бізнесу, прийому громадян кадастровим реєстратором.

Основними завданнями Центру є:

  1. Надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
  2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання
  3. Надання суб’єктам звернень консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг
  4. Видача суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг .
  5. Проведення реєстрації/ зняття з реєстрації місця проживання громадян.
  6. Державна реєстрація майна.
  7. Державна реєстрація бізнесу.
  8. Прийом громадян кадастровим реєстратором.
  9. 9. Державна реєстрація актів цивільного стану громадян.

Телефони: (05448) 5-29-15, (05448) 5-33-00,

Гаряча лінія працює щовівторка з 08-00 до 20-00 за телефонами: (098) 783 48 66

Е-mail: reestr@romny-vk.gov.ua

Графік роботи Центру надання адміністративних послуг міста Ромни:

Понеділок з 8:00 до 17:00
Вівторок з 8:00 до 20:00
Середа з 8:00 до 17:00
Четвер з 8:00 до 17:00
П’ятниця з 8:00 до 16:00
Субота з 8:00 до 15:00
Вихідний: неділя

Графік прийому громадян керівництвом

№ з/л ПІБ, посада Місце прийому Дата прийому Примітки
1 Оганесян Павліна Миколаївна
начальник управління
вул. Соборна, 13/71, каб. 2 Друга і четверта середа місяця з 14-00 до 16-00 З питань реєстрації майна, юридичних та фізичних осіб, реєстрації місця проживання, надання/отримання адміністративних послуг
2 Пікулицький Олександр Вікторович
заступник начальника управління
вул. Соборна, 13/71, каб. 3 Кожний четвер місяця з 14-00 до 16-00 З питань реєстрації майна, юридичних та фізичних осіб, реєстрації місця проживання
3 Савченко Світлана Валеріївна
начальник відділу реєстру нерухомого майна, юридичних та фізичних осіб-підприємців
вул. Соборна, 13/71, каб. 5 Кожна п’ятниця місяця з 14-00 до 16-00 З питань реєстрації нерухомого майна, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців
4 Чуба Тетяна Євгеніївна
начальник відділу реєстру територіальної громади
вул. Соборна, 13/71 Кожний вівторок місяця з 14-00 до 16-00 З питань реєстрації місця проживання
5 Сосненко Лариса Григорівна
начальник відділу правової роботи та програмно-комп’ютерного забезпечення
вул. Соборна, 13/71, каб. 4 Кожна середа місяця з 14-00 до 16-00 З кадрових та правових питань роботи Управління адміністративних послуг
6 Ярошенко Владислав Олександрович
начальник відділу оформлення актів цивільного стану, біометричних документів, транспортних засобів та посвідчень водія
вул. Соборна, 13/71, каб. 1 Кожен понеділок місяця з 8-00 до 16-00 З питань оформлення і видачі посвідчення та реєстрації транспортних засобів, з питань оформлення і видачі паспорту громадянина України та закордонного паспорту громадянина України