ENG
РУС
УКР
Адреса:
м. Ромни, вул. Соборна, 13/71
Телефон:
(05448) 5-29-15, (05448) 5-33-00

Статистичні дані

Підсумкова робота Центру надання адміністративних послуг міста Ромни за 2020 рік

Перш за все, хочемо привітати Вас з прийдешніми новорічними святами, побажати Вам, Вашим рідним та близьким міцного здоров’я, нехай в оселях панує затишок, злагода та святковий настрій.

Що ми змогли досягнути? Які послуги стали найпопулярнішими в цьому році та що вдалося зробити? У цій статті ми хочемо розповісти, як провів Центр надання адміністративних послуг міста Ромни 2020 рік.

Початок року видався важким для всіх нас. Ми зіштовхнулися з поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. У сфері надання адміністративних послуг деякі Центри припиняли прийом громадян, а інші – максимально обмежували час або перелік послуг. Ці незручності не оминули й нас, та все одно ЦНАП міста Ромни продовжував безупинно працювати.

Для забезпечення максимальної захищеності відвідувачів та працівників, у Центрі під час впровадження карантину, відвідувачі проходили температурний скринінг, на столи та ресепшн було встановлено захисне скло, під час технічної перерви проводилося кварцування, дезінфекція та вологе прибирання приміщення. На вході ми встановили антисептичний засіб, розмістили необхідну інформацію щодо профілактики захисту від вірусу, а прийом громадян здійснювався лише в захисних масках. Усі ці дії допомогли протягом всього карантину безперервно надавати повний перелік послуг населенню, забезпечуючи епідеміологічні норми, водночас турбуючись про здоров’я.

Загалом за минулий рік ми надали більше 30 000 тисяч послуг, з них близько:

– 1340 адміністративних послуг з видачі паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм;

– 11300 послуг з реєстрації місця проживання, видачі довідок та внесення змін до реєстру тергромади;

– 1260 реєстраційні дії з реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

– 7500 реєстраційні дії з реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

–  11 800  у земельній, будівельній, житловій та інших сферах;

– 850 реєстраційна дія кадастрового реєстратора.

Крім того надано близько 4 тисяч консультацій (включно з консультаціями в телефонному режимі, через електронну пошту та на офіційних веб-сторінках).

Ми пишаємося тим, що в 2020 році налаштували роботу для надання комплексної послуги ID-14:  особи, які зверталися до Центру з питання оформлення паспорта громадянина України, уперше могли за бажанням скористатися нею за один підхід, оформивши паспорта та реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Також, хочемо повідомити, що з грудня поточного року через наш Центр можливо отримати комплексну послугу  «єМалятко», де за однією заявою отримується близько 10 державних послуг. Базовою послугою є державна реєстрація народження та визначення походження дитини, тож лише за місяць нею скористалося десять батьків новонароджених дітей.

Знаковою подією в кінці року стало створення Роменської  територіальної громади. Так, наш Центр уже має 10 адміністраторів віддалених робочих місць на територіях колишніх сільських рад для надання якісних адміністративних послуг.

Ми повсякчас розширюємо свій інноваційний сервіс, тому в 2020 році було придбано мобільний кейс, унікальний комплект сучасної портативної техніки, який стане незамінним помічником при віддаленій роботі адміністратора. Маломобільні громадяни та сільське населення Роменської громади зможуть безперешкодно отримувати необхідні послуги за межами Центру.

Більше тисячі позитивних відгуків, схвальних думок та ствердливих «так», – колектив ЦНАП міста Ромни протягом року весь час намагався бути кращими для своїх відвідувачів.

Щоб чесно оцінити власну роботу, ми проводили анонімне анкетування та дізнавалися в громадян їхні думки стосовно якості обслуговування. Відповідно до електронної черги, користуючись власними талонами, відвідувачі залишали їх у скриньці за розподілом: «задоволені наданими послугами» та «не задоволені». Отже, раді повідомити, що серед респондентів Центру за 2020 рік 1105 громадян отримали бажаний сервіс та всю необхідну інформацію. І тільки троє осіб залишили негативний відгук. Наші спеціалісти приймуть до уваги всі зауваження задля комфортного перебування відвідувачів у Центрі.

Окремо були проведені підрахунки за більш конкретизуючими анкетами, які дали змогу зрозуміти, що респонденти цілком задоволені щирістю й привітністю фахівців та роботою управління в цілому. Урешті задоволених роботою залишилося 120 чоловік.

Також ми взяли до уваги активність респондентів – користувачів картографічної технології «Google map». Так, 930 осіб проглядало сторінку мережі та більше 400 користувалося пошуковою системою.

Спеціалісти управління плідно працювали. Кожного дня вони безупинно зустрічали громадян та активно давали відповіді на всі питання зацікавлених осіб. Сподіваємося, що жоден відвідувач не залишився без бажаної допомоги чи роз’яснення.

Також в 2020 році завершилось робота по розробці офіційного веб-сайту Центру, в якому максимально враховані всі найкращі практики інших ЦНАПів. Розміщено перелік всіх послуг що надаються через ЦНАП по категоріях з прикріпленими інформаційними та технологічними картками, що описують вичерпний перелік документів, нормативно-правові акти та порядок надання послуг. Розроблено сторінку попереднього запису на прийом після авторизації на сайті. Це дозволить записатися на прийом до адміністратора за конкретною послугою, не виходячи з дому. Створено сторінку електронних послуг, де можливо отримати послуги в сфері підприємництва, інформацію з Державного земельного кадастру та довідку про склад сім’ї з місця реєстрації в електронній формі. Впроваджено фунціонал чат – боту, що забезпечує миттєвий зворотній зв’язок з адміністраторами та отримати консультації в режимі он-лайн. Також на сайті постійно висвітлюються всі події що відбуваються в житті Роменського ЦНАП, а також завжди можливо знайти інформацію про ЦНАП, публічну інформацію, статистичні данні та повну контактну інформацію.

На 2021 рік плануємо удосконалення надання адміністративних послуг населенню, зокрема соціального характеру, наповнення та удосконалення нашого офіційного сайту, запровадження нових послуг таких як: видача водійського посвідчення та реєстраційного талону на транспортний засіб та багато-багато іншого.