Підсумкова робота Центру надання адміністративних послуг міста Ромни за 2020 рік
Перш за все, хочемо привітати Вас з прийдешніми новорічними святами, побажати Вам, Вашим рідним та близьким міцного здоров’я, нехай в оселях панує затишок, злагода та святковий настрій.
Що ми змогли досягнути? Які послуги стали найпопулярнішими в цьому році та що вдалося зробити? У цій статті ми хочемо розповісти, як провів Центр надання адміністративних послуг міста Ромни 2020 рік.
Початок року видався важким для всіх нас. Ми зіштовхнулися з поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. У сфері надання адміністративних послуг деякі Центри припиняли прийом громадян, а інші – максимально обмежували час або перелік послуг. Ці незручності не оминули й нас, та все одно ЦНАП міста Ромни продовжував безупинно працювати.
Для забезпечення максимальної захищеності відвідувачів та працівників, у Центрі під час впровадження карантину, відвідувачі проходили температурний скринінг, на столи та ресепшн було встановлено захисне скло, під час технічної перерви проводилося кварцування, дезінфекція та вологе прибирання приміщення. На вході ми встановили антисептичний засіб, розмістили необхідну інформацію щодо профілактики захисту від вірусу, а прийом громадян здійснювався лише в захисних масках. Усі ці дії допомогли протягом всього карантину безперервно надавати повний перелік послуг населенню, забезпечуючи епідеміологічні норми, водночас турбуючись про здоров’я.
Загалом за минулий рік ми надали більше 30 000 тисяч послуг, з них близько:
– 1340 адміністративних послуг з видачі паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм;
– 11300 послуг з реєстрації місця проживання, видачі довідок та внесення змін до реєстру тергромади;
– 1260 реєстраційні дії з реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
– 7500 реєстраційні дії з реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
– 11 800 у земельній, будівельній, житловій та інших сферах;
– 850 реєстраційна дія кадастрового реєстратора.
Крім того надано близько 4 тисяч консультацій (включно з консультаціями в телефонному режимі, через електронну пошту та на офіційних веб-сторінках).
Ми пишаємося тим, що в 2020 році налаштували роботу для надання комплексної послуги ID-14: особи, які зверталися до Центру з питання оформлення паспорта громадянина України, уперше могли за бажанням скористатися нею за один підхід, оформивши паспорта та реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Також, хочемо повідомити, що з грудня поточного року через наш Центр можливо отримати комплексну послугу «єМалятко», де за однією заявою отримується близько 10 державних послуг. Базовою послугою є державна реєстрація народження та визначення походження дитини, тож лише за місяць нею скористалося десять батьків новонароджених дітей.
Знаковою подією в кінці року стало створення Роменської територіальної громади. Так, наш Центр уже має 10 адміністраторів віддалених робочих місць на територіях колишніх сільських рад для надання якісних адміністративних послуг.
Ми повсякчас розширюємо свій інноваційний сервіс, тому в 2020 році було придбано мобільний кейс, унікальний комплект сучасної портативної техніки, який стане незамінним помічником при віддаленій роботі адміністратора. Маломобільні громадяни та сільське населення Роменської громади зможуть безперешкодно отримувати необхідні послуги за межами Центру.
Більше тисячі позитивних відгуків, схвальних думок та ствердливих «так», – колектив ЦНАП міста Ромни протягом року весь час намагався бути кращими для своїх відвідувачів.
Щоб чесно оцінити власну роботу, ми проводили анонімне анкетування та дізнавалися в громадян їхні думки стосовно якості обслуговування. Відповідно до електронної черги, користуючись власними талонами, відвідувачі залишали їх у скриньці за розподілом: «задоволені наданими послугами» та «не задоволені». Отже, раді повідомити, що серед респондентів Центру за 2020 рік 1105 громадян отримали бажаний сервіс та всю необхідну інформацію. І тільки троє осіб залишили негативний відгук. Наші спеціалісти приймуть до уваги всі зауваження задля комфортного перебування відвідувачів у Центрі.
Окремо були проведені підрахунки за більш конкретизуючими анкетами, які дали змогу зрозуміти, що респонденти цілком задоволені щирістю й привітністю фахівців та роботою управління в цілому. Урешті задоволених роботою залишилося 120 чоловік.
Також ми взяли до уваги активність респондентів – користувачів картографічної технології «Google map». Так, 930 осіб проглядало сторінку мережі та більше 400 користувалося пошуковою системою.
Спеціалісти управління плідно працювали. Кожного дня вони безупинно зустрічали громадян та активно давали відповіді на всі питання зацікавлених осіб. Сподіваємося, що жоден відвідувач не залишився без бажаної допомоги чи роз’яснення.
Також в 2020 році завершилось робота по розробці офіційного веб-сайту Центру, в якому максимально враховані всі найкращі практики інших ЦНАПів. Розміщено перелік всіх послуг що надаються через ЦНАП по категоріях з прикріпленими інформаційними та технологічними картками, що описують вичерпний перелік документів, нормативно-правові акти та порядок надання послуг. Розроблено сторінку попереднього запису на прийом після авторизації на сайті. Це дозволить записатися на прийом до адміністратора за конкретною послугою, не виходячи з дому. Створено сторінку електронних послуг, де можливо отримати послуги в сфері підприємництва, інформацію з Державного земельного кадастру та довідку про склад сім’ї з місця реєстрації в електронній формі. Впроваджено фунціонал чат – боту, що забезпечує миттєвий зворотній зв’язок з адміністраторами та отримати консультації в режимі он-лайн. Також на сайті постійно висвітлюються всі події що відбуваються в житті Роменського ЦНАП, а також завжди можливо знайти інформацію про ЦНАП, публічну інформацію, статистичні данні та повну контактну інформацію.
На 2021 рік плануємо удосконалення надання адміністративних послуг населенню, зокрема соціального характеру, наповнення та удосконалення нашого офіційного сайту, запровадження нових послуг таких як: видача водійського посвідчення та реєстраційного талону на транспортний засіб та багато-багато іншого.
Підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг за 2021 рік
Ось іще один рік позаду: рік випробувань, перемог, викликів та сподівань. Можна сказати, що Центр надання адміністративних послуг м. Ромни гідно та успішно пройшов черговий етап свого становлення та покращення. Тож підведемо підсумки 2021 року.
Першочергово хочеться поділитись тим, що в нашому центрі розширився спектр адміністративних послуг, який сягнув позначки 459 послуг: реєстрація місця проживання, нерухомого майна, земельних ділянок, громадських об’єднань, оформлення паспортів громадянина України, послуги сервісного центру МВС, послуги з реєстрації професійних спілок, структурних підрозділів політичних партій, соціальні послуги та багато інших.
Загалом за рік спеціалісти ЦНАПу надали 45651 послугу, серед яких найбільш затребуваними в населення стали: реєстрація майна, земельні питання, реєстрація місця проживання та зняття з місця проживання, отримання витягів з ДЗК та реєстрація бізнесу. Для зручності отримання адміністративних послуг мешканцями віддалених районів, створено 16 віддалених робочих місць адміністраторів Центру.
Пишаємось тим, що у вересні вдалось розпочати роботу в програмно-апаратному комплексі для видачі посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів. На сьогодні послугою скористалась 121 особа. Водночас восени ми відкрили Інформаційний пункт підприємця, єдине вікно в Сумській області, де підприємець може дізнатися про можливості для відкриття своєї справи та розвитку наявного бізнесу. Консультантами вже було прийнято 195 юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців не тільки мешканців Роменської територіальної громади, а й підприємців інших територіальних громад Сумської області.
Наш центр має можливість надавати послугу мобільний кейс: унікальну нагоду отримати адміністративні, соціальні та інші публічні послуги за місцем перебування заявника (вдома, у медзакладах, тощо). Даний сервіс розрахований для тих громадян, які через вік або стан здоров’я не можуть самостійно дістатися до ЦНАП міста Ромни та потребують особливої уваги з боку влади.
Також актуальними послугами, що надаються через ЦНАП є:
– комплексна адміністративна послуга «ID-14», яку за рік отримало 2614 осіб. Це комплексна послуга, що передбачає оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID-картки при досягненні особою 14-річного віку з одночасним присвоєнням їй реєстраційного номера облікової картки платника податків;
– єМалятко – комплексна послуга для батьків новонароджених – скористалась 51 особа. За однією заявою, можна зареєструвати народження дитини та отримати до 9-ти державних послуг від різних органів влади, потрібних при народженні дитини.
У результаті успішного проходження онлайн-навчань, вебінарів, семінарів наші працівники здобули 405 сертифікатів на підтвердження своєї професійності та для того, щоб державний сервіс був більш комплексним, доступним та сучасним.
Для підвищення ефективності обслуговування, Центр надання адміністративних послуг міста Ромни постійно проводить аналіз своєї роботи користуючись анкетним оцінюванням, записами в «Книзі скарг, відгуків і пропозицій з питань роботи Центру» та активністю користування картографічною технологією «Google map».
Тож у 2021 році, користуючись талонами для запису в електронну чергу, наші реципієнти залишили 5609 голосів у скриньці з позитивним настроєм і 31 з негативним. Нам дуже важливо знати Вашу думку, тож дякуємо за чесне оцінювання нашої роботи.
Окремо ми пропонували заповнити анкети, в яких громадяни залишали більш детальні відповіді про враження від обслуговування в ЦНАП. Бажаючих виявилося 7497 людей, з яких було 2859 чоловіків та 4638 жінок. На питання, скільки довелося чекати в черзі, 5837 осіб відповіли – «не довелося», 1600 затрималось усього на 10 хвилин, 60 чоловік – на 30 хвилин. Громадян віком до 25 років завітало 1018 осіб, від 25 до 45 років – 2532 особи, від 45 до 60 років – 2223 особи, старших за 60 років – 1724 особи. Серед відвідувачів виявилось 1979 робітників, 643 безробітних, 46 державних службовців, 2622 пенсіонери, 840 студентів та 1269 чоловік інших категорій населення.
За рік у «Книзі скарг, відгуків та пропозицій з питань роботи Центру» було вісім записів позитивного характеру. Дякуємо за теплі слова побажань на адресу наших працівників та мотивацію ставати ще кращими.
Цікаво також, що за цей період на «Google map» було 765 переглядів осіб, зацікавлених розташуванням нашого закладу.
Отже, діяльність Центру спрямована не лише на прийом пакету документів від суб’єктів звернень, а й на підвищення якості їх надання, підвищення рівня задоволеності заявників під час перебування у нашому закладі.
Центр надання адміністративних послуг і надалі буде комплексно розвиватись, модернізуватись, брати участь у нових цифрових проектах, підвищувати якість сервісу та навчатись для надання якісних та доступних адмінпослуг мешканцям Роменської територіальної громади. Дякуємо, що весь час з нами!
Підсумкова робота Центру надання адміністративних послуг м.Ромни за 2022 рік
До війни складно звикнути, та це ті реалії, у які ми з вами вимушено потрапили й з якими поки що доведеться миритися. Але життя продовжується, і наскільки б складно не було та яку високу ціну ми не платили, доводиться адаптовуватись та робити кроки вперед.
Для працівників Центру надання адміністративних послуг м.Ромни важко часом було тримати руку на пульсі, адже кожен відчув на собі постійний стан тривожності, величезне емоційне навантаження. Та, не дивлячись на велике поле діяльності, ми продовжуємо займатися тим, чим вміємо найкраще – бути на службі в громади й надавати якісний сервіс.
Найскладніше в перші місяці війни було тримати рівновагу при перших зустрічах з внутрішньо-переміщеними особами. Так, за рік працівники поставили на облік 664 особи, паралельно оформляючи щомісячну соціальну допомогу на проживання. Аби перебування в нашій громаді було комфортним видавали біженцям гуманітарну допомогу на місці.
Не припиняючи працю, спеціалісти виконували роботу спочатку консультативно з деяких напрямків, коли не працювали реєстри, та, з відновленням доступів, продовжили прийом громадян з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, документів для отримання витягів з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельних ділянок, прийом з отримання витягів з Державного земельного кадастру, виготовлення паспортів та реєстрації/зняття з місця проживання.
При Центрі продовжував працювати й Інформаційний пункт підприємця. Консультант надавала актуальну інформацію фізичним особам-підприємцям, у тому числі у телефонному режимі й тим, які змушені були виїхати, повідомляла про бізнес – курси онлайн, загалом провівши 46 консультацій.
Влітку ми брали участь в експериментальному проекті щодо одночасного оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого), обміну паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Згодом вдалось впровадити нові послуги задля зручності обслуговування населення. Це, у першу чергу, державна реєстрація народження дитини, її походження та державна реєстрація смерті, призначення допомоги при народженні, визначення належності дитини до громадянства України, грошова компенсація за «Пакунок малюка» тощо.
Віддалені робочі місця вже давно стали рятівним жилетом для сільської місцевості. Робота там теж кипіла. Послуга з державної реєстрації смерті вже доступна у 15 старостинських округах Роменської міської територіальної громади через адміністраторів віддалених робочих місць. До того ж усі вони пройшли навчання в роботі з Державними реєстрами та отримали ідентифікатори доступу до Державного реєстру актів цивільного стану, відновили роботу в пологовому відділенні КНП «ЦПМСД м.Ромни» та продовжують приймати документи з надання соціальних послуг в сільських населених пунктах.
На базі Центру продовжує користуватись попитом послуга Мобільна валізка, яка є унікальною нагодою отримати адміністративні, соціальні та інші публічні послуги за місцем перебування заявника (вдома, в медзакладах, тощо).
Загалом за рік спеціалісти ЦНАПу надали 52104 послуги, серед яких найбільш затребуваними в населення стали: реєстрація майна, земельні питання, реєстрація місця проживання та зняття з місця проживання, отримання витягів з ДЗК та реєстрація бізнесу. З них 18116 послуг було надано адміністраторами віддалених робочих місць сільському населенню на місцях. Серед актуальних послуг, що надаються через ЦНАП залишаються паспортні послуги, яких було надано 2620 та комплексна послуга для батьків новонароджених єМалятко – 11.
Попри війну ми не припиняли навчатись. У результаті успішного проходження онлайн-навчань, вебінарів, семінарів наші працівники здобули 123 сертифікати на підтвердження своєї професійності та для того, щоб державний сервіс був більш комплексним, доступним та сучасним. Окрім цього, для розуміння, як проявляються в поведінці людини стадії психотравмуючої події (шок, адреналін, виснаження) та ознайомлення з методами допомоги працівники пройшли тренінг з психологом від платформи «СпівДія» та навчання з надання першої психологічної допомоги та профілактики вигорання.
Приємності теж з нами траплялись. Наш Центр взяв участь у Тижні вітань, приуроченому до 10-ї річниці створення ЦНАПів. У результаті увійшов у п’ятірку переможців та виграв дві веб-камери від проєкту PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні». Також у минулому році став одним з 30 переможців серед співробітників ЦНАП/ОМС, яких обирали для вручення двох електронних розеткових таймерів E.NEXT e.control.t14., приладів, призначених для автоматичного увімкнення та вимкнення побутового електрообладнання.
Для підвищення ефективності обслуговування, Центр надання адміністративних послуг міста Ромни постійно проводить аналіз своєї роботи користуючись анкетним оцінюванням, записами в «Книзі скарг, відгуків і пропозицій з питань роботи Центру» та активністю користування картографічною технологією «Google map». Згідно анкетування 7497 людей залишились з позитивним враженням від обслуговування, лише 12 з негативним. Нам дуже важливо знати Вашу думку, тож дякуємо за чесне оцінювання нашої роботи. Також працівниками було опрацьовано 46 звернень громадян.
За рік у «Книзі скарг, відгуків та пропозицій з питань роботи Центру» було 6 записів позитивного характеру. Дякуємо за теплі слова побажань на адресу наших працівників та мотивацію ставати ще кращими. Також за минулий рік на «Google map» було 765 переглядів осіб, зацікавлених розташуванням нашого закладу.
Війна назавжди змінила кожного з нас. Та головне – ми згуртувались. Радіємо, що маємо змогу бути маленькою частинкою українського надпотужного волонтерською руху. Майже одразу ми розпочали активно допомагати військовим. Спочатку зосередились а плетінні маскувальних сіток, потім почали готувати їжу, збирати теплі речі та шляхом проведення лотерей, збирали кошти для забезпеченості ЗСУ.
Центр надання адміністративних послуг і надалі буде комплексно розвиватись, модернізуватись, брати участь у нових цифрових проектах, підвищувати якість сервісу та навчатись для надання якісних та доступних адмінпослуг мешканцям Роменської територіальної громади. Але мріємо тільки про одне – ПЕРЕМОГУ!
Результати роботи Центру надання адміністративних послуг за перше півріччя 2024 року!
Основними пріоритетами роботи ЦНАП є висока якість обслуговування та забезпечення доступності до адміністративних послуг навіть у найвіддаленіших куточках громади.
До мережі ЦНАПу міста Ромни входить центральний офіс, 15 віддалених робочих місць адміністраторів в старостинських округах громади та 1 віддалене робоче місце в пологовому відділенні.
На даний час у Центрі надання адміністративних послуг мешканці Роменської міської територіальної громади можуть отримати 375 адміністративних послуг.
Протягом 6 місяців 2024 додатково до переліку включено ряд послуг щодо надання матеріальної допомоги військовослужбовцям, малозахищеним верствам населення та внутрішньо – переміщеним особам, послуги щодо надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
- За перше півріччя 2024 року до нашого Центру та віддалених робочих місць адміністраторів в старостинських округах завітало більше 35 тисяч відвідувачів, у центральному офісі надано більше 24 тисяч послуг та консультацій, в старостинських округах більше 11 тисяч.
- Впродовж 60 днів адміністратори ЦНАПу, крім основних посадових обов’язків надавали послуги з актуалізації даних військовозобов’язаних осіб, встановлення мобільного застосунку Резерв+ – лише витягів з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів надано 3915.
Зареєстровано 29761 звернення щодо отримання адміністративних послуг, а саме:
послуги з реєстрації місця проживання – 13519;
земельні питання – 360;
паспортні послуги – 1745;
послуги соціального характеру – 1657;
державна реєстрація речових прав на нерухоме майно – 1812;
державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 580;
державна реєстрація актів цивільного стану – 156 ;
послуги архітектури та містобудування – 122
послуги з видачі посвідчень водія та реєстрації транспортних засобів 120;
інші види послуг – 9690;
- У Центрі створені усі умови для комфортного отримання послуг відвідувачами. Сектор інформування Центру облаштовано електронною чергою, місцем для самообслуговування з вільним доступом до Інтернету та Wi-Fi, кулером з водою, різними видами зарядних пристроїв для мобільних телефонів, планшетом для спілкування з відвідувачами з вадами слуху. Зручність отримання платних послуг полягає в тому, що на столах адміністраторів встановлені post-термінали та QR-коди завдяки яким відбувається миттєва сплата адмінзбору або державного мита. Для маленьких відвідувачів облаштовано дитячу зону, а для немовлят пеленальний столик та місце для їх транспортних засобів.
- Безпека понад усе. В підвальному приміщенні ЦНАПу облаштовано найпростіше укриття, в якому під час повітряних тривог відвідувачі мають можливість отримати консультації та послуги.
- Через сервіс «Мобільний адміністратор», який передбачає надання послуг за місцем перебування осіб, які не мають можливості самостійно за станом здоров’я звернутися до ЦНАПу або ВРМ, надано 25 послуг. Крім того, в травні наша громада отримала від міжнародних донорів, мобільний ЦНАП. Це офіс на колесах, який буде повністю обладнаний необхідною інфраструктурою та засобами зв’язку для прийому відвідувачів. Наразі проводяться підготовчі заходи із запровадження сервісу в громаді.
- Шеринг документів, (паспорт, код, посвідчення ВПО, посвідчення ветерана, посвідчення водія) дає змогу миттєво скористатися послугою у разі відсутності у заявника паперових документів.
Мешканці нашої громади та гості мають можливість отримати у ЦНАПі не лише адміністративні послуги а й скористатись послугами консультантів відкритих просторів та представників органів державної влади. Наразі на базі ЦНАП міста Ромни діють 3 відкритих простори (Єдине вікно ветерана, Інформаційний пункт підприємця та Громадський центр правосуддя ) та працюють, за визначеними графіками, представники Пенсійного фонду та Центру зайнятості.
Єдине вікно ветерана на базі Центру впроваджує в громаді активну ветеранську політику. До ЄВВ звертаються за адміністративними та соціальними послугами, юридичною та психологічною допомогою, консультаціями з усіх можливих питань. Майже за рік роботи послугами консультантів ЄВВ скористалися 248 ветеранів, ветеранок та членів їх сімей.
Консультантами інформаційного пункту підприємця надано 88 консультацій в сфері реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також були проведені лекції в онлайн режимі із студентами коледжів на теми створення бізнесу та новел у законодавстві.
- Завдяки діяльності Громадського центру правосуддя на базі ЦНАПу міста Ромни, мешканці нашої громади мають унікальну можливість отримувати безкоштовну первинну правову допомогу, консультації і роз’яснення з правових питань.
- За пів року роботи ГЦП надано 268 послуг для мешканців громади та проведено 17 навчальних тренінгів.
Ми працюємо для вас і разом наближаємо нашу Перемогу!