ENG
УКР
Адреса:
м. Ромни, вул. Соборна, 13/71
Телефон:
(05448) 5-29-15, (05448) 5-33-00

Нарада з адміністраторами віддалених робочих місць з питання надання послуг соціального характеру

6 травня в Центрі надання адміністративних послуг міста Ромни відбулась робоча нарада з адміністраторами віддалених робочих місць Управління адміністративних послуг, на яку були запрошені представники Роменського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану,Управління соціального захисту населення Роменської міської ради та Управління соціального захисту Роменської районної державної адміністрації. Серед пріоритетних питань, розглянутих у ході зібрання, були визначені: отримання послуги «Є-Малятко», зміни при оформленні житлових субсидій, які розпочали діяти вже з 1 травня 2021 року, також розібрали форму заповнення заяв на отримання субсидій та розглянули низку питань соціального характеру.

Як зазначила провідний спеціаліст Роменського міського відділу державної реєстрації Ірина Марченко, з появою послуги «Є-Малятко» з”явилась можливість батькам новонароджених діточок отримати одразу 4 послуги: свідоцтво про народження дитини, реєстрація її місця проживання, внесення відомостей до Реєстру тергромади та оформлення призначення допомоги при народженні дитини. У свою чергу, начальник відділу прийому громадян з призначення соціальних допомог та компенсацій Катерина Стукалова розповіла про отримання соціальної допомоги при народженні дитини та пакунок малюка. Також Катерина Василівна охарактеризувала зміни при оформленні заяви на отримання житлової субсидії, які почали діяти вже з 1 травня 2021 року. Наголосила на тому, що субсидія відтепер буде тільки в готівковій формі та розповіла про необхідний пакет документів при написанні заяви.

У результаті чергової наради, адміністратори дізналися багато корисної інформації для роботи на віддалених робочих місцях та надання якісних адміністративних послуг.