ENG
УКР
Адреса:
м. Ромни, вул. Соборна, 13/71
Телефон:
(05448) 5-29-15, (05448) 5-33-00

Обмін досвідом та співпраця – запорука успішного розвитку громади!
Обмін досвідом між фахівцями управління «Центр надання адміністративних послуг м. Суми» Сумської міської ради та фахівцями Центру надання адміністративних послуг м. Ромни дає можливість знаходити шляхи вирішення проблемних питань, запозичити ідеї та напрацювання і втілити їх у життя. ☝️Саме тому протягом 14 – 15 березня 2024 року відбувся дводенний тренінг в межах проєкту Громадського центру правосуддя у м. Ромни, який реалізується за підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Програми «Справедливість для всіх».
Під час заходу керівник ЦНАПу м. Суми Алла Стрижова розповіла про відкриття та організацію роботи центру, досягнення та перспективи розвитку, поділилась досвідом побудови ефективної команди фахівців управління. ✅ Під час зустрічі велику увагу було приділено питанням удосконалення організації надання адміністративних послуг. ☝️ Так, начальник відділу з питань оформлення паспортних документів Сергій Коваленко поділився досвідом про надання послуг з видачі посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів, проінформував про зміни у програмному забезпеченні, провів інформаційно-роз’яснювальну консультацію щодо реєстрації транспортних засобів через договір купівлі-продажу. Розповів про поновлення деяких функцій адміністратора з роботою у програмі з видачі посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів та наголосив, що тільки системна та злагоджена робота всіх служб здатні забезпечити ефективну реалізацію державної політики у видачі посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів.
☝️З начальником відділу реєстрації місця проживання Андрієм Подусом обговорили питання відмінності між декларуванням та реєстрацією місця проживання. Головна відмінність між цими двома варіантами полягає у способі подачі відомостей про особу та документів. Так, Закон дозволяє зробити це онлайн, тобто без зайвого відвідування відповідних установ. Для зручності та швидкості оформлення зміни місця реєстрації Міністерство цифрової трансформації запровадило функцію миттєвої зміни місця реєстрації (проживання) у застосунку Дія. Для користування послугою потрібно лише 10-15 хвилин на заповнення заяви в «Дії» та онлайн-підтвердження власника житла, при цьому особі не потрібно буде ходити зніматися з реєстрації за старою адресою та відвідувати будь-які інші установи.
Начальник відділу документообігу та інформаційного забезпечення Павло Ганненко розповів про організацію роботи щодо прийому документів, реєстрацію, їх передачу суб’єктам надання послуг та видачу результатів надання адміністративних послуг громадянам.
Обговорили питання ефективної взаємодії із засобами масової інформації по висвітленню результатів діяльності ЦНАПу та зупинилися на проблемних питаннях щодо програмно-ком’ютерного забезпечення.️
☝️З начальником відділу з питань прийому документів по державній реєстрації Юрієм Лободою були розглянуті питання в сфері реєстрації бізнесу, щодо документів, що подаються заявником для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи. У сфері державної реєстрації майна були розглянуті питання щодо вимог до документів для державної реєстрації прав, державної реєстрація прав на реконструйований об’єкт нерухомого майна, державної реєстрація прав за наявності об’тяження та інші питання.
❗Велику увагу було приділено питанням удосконалення організації надання адміністративних послуг. Обговорено правила призначення виплат для внутрішньо – переміщених осіб. Колеги з Сумського ЦНАПу надали обґрунтоване роз’яснення з даного питання. Пропрацювали неординарні випадки в роботі, обмінялися досвідом при вирішенні проблемних випадків.
✅За підсумками зустрічі учасники обмінялися контактами для подальшої співпраці, почерпнули для себе багато цікавого та корисного, кращі практики взято для впровадження в ЦНАПі м.Ромни.
Разом до ПЕРЕМОГИ!!!