Відділ реєстру територіальної громади нагадує про здійснення прийому громадян з питань отримання послуги «Реєстрація місця проживання».
- Загальна інформація про реєстрацію місця проживання.
Кожен громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані зареєструвати своє місце проживання.
За реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір, який перераховується до місцевого бюджету:
- у разі звернення особи протягом 30 днів з моменту зняття з реєстрації – 0,0085 розміру прожиткового мінімуму (на сьогодні це 13,60 грн.);
- у разі звернення особи з порушенням зазначеного терміну – 0,0255 розміру прожиткового мінімуму (на сьогодні це 40,80 гривень).
У разі прийняття рішення про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць за бажанням особи ці відомості безоплатно вносяться до документів, в яких зазначаються відомості про місце проживання/перебування.
Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання. При цьому повинні бути виконані всі умови зняття з реєстрації. У разі реєстрації місця проживання одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується тільки за одну адміністративну послугу і зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.
- Реєстрація місця проживання особи старше 14 років
У разі, коли особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації, реєстрація може бути здійснена за зверненням її законного представника або представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку.
- Заява про реєстрацію місця проживання.
- Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання).
- Квитанція про сплату адміністративного збору.
- Документи, що підтверджують право особи на проживання в даному приміщенні. Це можуть бути документи на право власності, рішення суду про надання права на користування житловим приміщенням, договір оренди або інші документи. У разі якщо таких документів немає, реєстрація може здійснюватися тільки за згодою власника житла (якщо власників кілька – за згодою всіх власників).
- Військовий квиток, тимчасове посвідчення або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).
При реєстрації за згодою власника (власників) потрібна його (їх) присутність під час подання заяви. Також вони повинні мати документ, що посвідчує особу, та документ, що підтверджує право властності на житло, у яке здійснюється реєстрація.
- Реєстрація місця проживання дитини до 14 років
Реєстрація місця проживання дитини до 14 років може бути здійснена виключно за місцем реєстрації одного з батьків. При цьому згода власника житла на реєстрацію дитини не потрібна.
Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження. Документи для реєстрації місця проживання дитини до 14 років:
- Заява про реєстрацію місця проживання.
- Оригінал паспорту одного з батьків (до якого реєструється дитина).
- Оригінал свідоцтва про народження
- Квитанція про сплату адміністративного збору.
- При проживанні батьків за різними адресами для реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним з батьків надається письмова згода другого з батьків. Також потрібна присутність обох батьків або нотаріально завірена згода на реєстрацію місця проживання дитини за новою адресою.
- Якщо у свідоцтво про народження батько вписаний зі слів матері, то потрібен оригінал та копія витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України.
За додатковою інформацією ви можете звернутися до ЦНАП ( м.Ромни вул.Соборна,13/71) або за тел.: (05448)5 29 15, (05448)5 33 00, 098 7834866; 066 704 48 23.