10 років тому, 6 вересня, був прийнятий закон, що визначає правові засади у сфері надання адміністративних послуг – «Про адміністративні послуги». З того часу розпочалося формування Центру надання адміністративних послуг як структури, покликаної значно спростити шлях громадян до державних послуг.
Центр надання адміністративних послуг міста Ромни офіційно розпочав свою роботу у 2017 році. На початку послуг нараховувалось 120. І вже на сьогоднішній день Центр пропонує відвідувачам 445 послуг. До переліку входять адміністративні послуги за такими напрямками:
- паспортні послуги;
- реєстрація місця проживання;
- містобудування та архітектура;
- підприємницька діяльність;
- квартирний облік;
- земельні питання;
- реєстрація майна;
- послуги ДРАЦС;
- пенсійні послуги;
- реєстрація громадських організацій, профспілок та політичних партій;
- послуги сервісного центру МВС;
- соціальні послуги тощо.
Пріоритетом нашої роботи є надання комплексних адміністративних послуг та розширення їх переліку повсякчас.
Дякуємо відвідувачам, що користуєтесь нашими послугами, а суб’єктам надання адміністративних послуг за плідну співпрацю у покращенні якості надання адміністративних послуг!
Наші спеціалісти завжди динамічні та професійні, адже робота вимагає одночасно швидкості, якості та простоти. Пишаємось нашими фахівцями та з нагоди професійного свята вітаємо чудовий колектив адміністраторів ЦНАП м.Ромни! Бажаємо не зупинятися на досягнутому, відповідати найвищим стандартам у роботі та успішно розвиватися! Добра вам, злагоди, щастя, міцного здоров’я, творчої наснаги й професійного зростання!
Шановні колеги, друзі, усі ті, хто в цей нелегкий час працює на ниві надання адміністративних послуг! Ми впевнені, що тільки наполеглива праця приведе Україну до процвітання, а її народ – до щасливого життя! Бажаємо всім нам мирного неба, світлих надій, упевненості у завтрашньому дні та довгих мирних років життя у квітучій Україні!