Відділ реєстру нерухомого майна юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців нагадує про здійснення прийому громадян з питань отримання послуги «Реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».
Згідно ч.14 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» документи, які слід подати для реєстрації:
- Документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій або електронній формі.
У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням. - Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі).
- Документи в електронній формі подаються заявником через портал електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.
- Документи в паперовій формі приймаються за описом, примірник якого в день їх надходження видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу в той спосіб, відповідно до якого були подані документи.
За додатковою інформацією ви можете звернутися до ЦНАП ( м.Ромни вул.Соборна,13/71) або за тел.: 5-29-15, 5-33-00, (098) 783-48-66; (066) 704-48-23, або на сторінку офіційного сайту: cnap-romny.gov.ua/.