ENG
РУС
УКР
Адреса:
м. Ромни, вул. Соборна, 13/71
Телефон:
(05448) 5-29-15, (05448) 5-33-00

Про прийом громадян керівництвом Управління адміністративних послуг

Про прийом громадян керівництвом Управління адміністративних послуг.
Центр надання адміністративних послуг міста Ромни – це постійно діючий робочий орган міської ради, в якому надаються адміністративні послуги фізичним та юридичним особам. Основними завданнями Центру є організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень, спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання, забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг.
З метою удосконалення взаємодії між громадянами й працівниками Центру надання адміністративних послуг, вирішення проблемних питань, отримання вичерпної інформації й кваліфікованої консультації спеціалістів керівництвом Управління адміністративних послуг постійно проводиться прийом громадян.
Особистий прийом громадян є важливою ланкою роботи управління, однією із форм зміцнення й розширення зв’язків із населенням. Як показує практика, такий вид комунікації дає змогу підвищити якість адміністративних послуг, покращити їх доступність та удосконалити роботу в цілому.
Крім того, на базі Центру надання адміністративних послуг діє Інформаційний пункт підприємця, в якому мешканці громади можуть отримати безкоштовну первинну консультацію щодо відкриття або ведення бізнесу, знайти корисні контакти та партнерів, дізнатися про можливості навчання, події та заходи в громаді.
У консультантів пункту Оганесян П.М. і Савченко С.В. громадяни своєчасно та зрозуміло можуть отримати інформацію та відповіді на всі питання, які їх цікавлять.