ENG
УКР
Адреса:
м. Ромни, вул. Соборна, 13/71
Телефон:
(05448) 5-29-15, (05448) 5-33-00

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) на ID

Громадяни, які досягли 18 років, можуть безкоштовно отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) на власну ID-картку.
Кваліфікований електронний підпис – вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. КЕП накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа. (Закон України “Про електронні довірчі послуги”).
КЕП захищено двома ключами:
• особистий ключ – зберігається у підписувача;
• відкритий ключ – публікується в загальнодоступному або спеціалізованому довіднику.
Для того, щоб накласти КЕП, необхідно використовувати особистий ключ в БЕН ID-картки з використанням PIN2.
КЕП внесено до БЕН ID з метою забезпечення отримання громадянами України адміністративних послуг, що надаються в електронному вигляді, а також для забезпечення прав громадян України при укладанні цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформленні доручень іншим особам для представництва перед третьою особою, посвідчення особи власника паспорта та підтвердження громадянства України із застосуванням КЕП.
При цьому БЕН ID є захищеним носієм особистих ключів та використовується з метою здійснення комплексу заходів, пов’язаних з ідентифікацією особи та накладенням кваліфікованого електронного підпису з шифруванням.
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», електронний цифровий підпис призначений для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюється з використанням електронних документів.
КЕП використовується фізичними та юридичними особами – суб’єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі.
КЕП накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа. КЕП робить електронний документ оригіналом і гарантує його достовірність.
Використання КЕП не змінює порядку підписання договорів та інших документів, встановленого законом для вчинення правочинів у письмовій формі.
Порядок застосування КЕП органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності визначається Кабінетом Міністрів України.
Порядок застосування електронного підпису, у тому числі КЕП в банківській системі України та суб’єктами переказу коштів, визначається Національним банком України.
Термін дії сертифікату для користувача ID — до 2-х років.
ID дозволяє здійснити дозапис ключової інформації для функціонування КЕП 10 разів, тобто на весь період дії ID.
Зазначимо, що оформлення КЕП та внесення його на чіп ID-картки не є обов’язковим і здійснюється за бажанням.
Сформувати кваліфікований електронний підпис можливо лише у територіальних підрозділах Державної міграційної служби України.
Користуйтеся перевагами сучасного паспорта!

Дякуємо, що Ви з нами!