ENG
УКР
Адреса:
м. Ромни, вул. Соборна, 13/71
Телефон:
(05448) 5-29-15, (05448) 5-33-00

ЦНАП м.Ромни долучився до щорічної конференції з покращення якості надання адміністративних послуг програми «U-LEAD з Європою» – «Послуги для всіх»

Протягом 12 та 13 квітня проходила щорічна конференція напрямку з покращення якості надання адміністративних послуг для населення програми «U-LEAD з Європою» – «Послуги для всіх», до якої долучилась керівник ЦНАП м.Ромни Павліна Оганесян. Під час панельної дискусії поділилися питаннями:

  1. сучасного контексту та викликів у сфері надання адмінпослуг;
  2. досягнень Програми у створенні та модернізації ЦНАП;
  3. перспектив цифровізації послуг;
  4. обміну досвідом в період карантину та багато іншого.

У ході конференції Павліна Миколаївна поділилась своїми враженнями від співпраці. Вона наголосила на тому, що ЦНАП м.Ромни вже декілька років отримує методологічну та фізичну допомогу від Програми. У свою чергу під час активної роботи адміністратори та представники суб’єктів надання адміністративних послуг Роменської громади пройшли п’ятимодульні тренінги та навчальні сесії, отримавши більше 150 сертифікатів для підвищення своїх знань та навичок.

Задля плідної роботи працівники Центру взяли участь у воркшопі по апробації посібника «Як створити ЦНАП, вільний від корупції». Крім того, було організовано робочу групу з запобігання корупційним проявам, до якої увійшли працівники центру та керівництво. Завдяки спільній роботі в ЦНАП м.Ромни відбулось оновлення плану заходів та визначена робоча група щодо запобігання корупції в УАП, електронна скринька для отримання анонімних повідомлень на випадок виявлення корупційної діяльності та багато іншого. За словами Павліни Оганесян регулярне оцінювання потрібне для постійного зміцнення обізнаності щодо корупції серед усіх працівників, визначення вразливих місць та формування культури нетерпимості до корупції.

І наостанок. Посібники, навчальні воркшопи, онлайн-курси є справжніми помічниками на шляху до сталого розвитку та благополуччя громад, розбудови якісної та комфортної для громади системи отримання послуг, вважає Павліна Миколаївна.

Загалом склалось цікаве та корисне обговорення на тему покращення якості надання адміністративних послуг.