Мінцифри та ДП «Дія» спільно з компанією ТОВ «Форсервіс ЮА Сейлз» у період з листопада по грудень 2021 року проводило пробну зовнішню оцінку рівня задоволеності суб’єктів звернення якістю надання адміністративних послуг в центрах надання адміністративних послуг.
Відгуки громадян дали змогу підвищити рівень державного сервісу та проаналізувати, з якими проблемами найчастіше стикаються громадяни, які мають потреби й запити.
Тож з метою інформування населення про можливість залишати відгуки та ділитись враженням про сервіс у ЦНАП, у межах соціальної кампанії «Бажаєте, щоб наступний візит до Центру став кращим? Розкажіть, будь ласка, про останній» розміщуємо відеоролик, який можна переглянути за посиланням: