Центр надання адміністративних послуг міста Ромни працює за принципами: швидко, комфортно та зручно. У нашому Центрі вже можна отримати 229 послуг у різних сферах: реєстрація місця проживання, нерухомого майна, земельних ділянок, громадських об’єднань, оформлення паспортів громадянина України, соціальних допомог , послуги по реєстрації професійних спілок, структурних підрозділів політичних партій та багато інших. Про підсумки роботи ЦНАП м.Ромни за I півріччя 2021 року – далі.
Загалом за півроку спеціалісти ЦНАПу надали 48 157 послуг. Лідируючу позицію займає отримання адміністративних послуг з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання та видачі довідки про склад сім’ї або зареєстрованих за адресою осіб. З початку 2021року такі послуги отримало 11610 заявників, що складає 24% від загального обсягу оформлених адміністративних послуг.
На другому місці за активністю звернень є реєстрація нерухомого майна – 4592 послуг, що складає 9%.
На третьому місці – послуги з Державного земельного кадастру. Усього за звітний період надано 3183 послуг, що становить 7% від загальної кількості звернень.
Далі – послуги з видачі закордонного паспорту та паспорту громадянина України (946 – 2%), реєстрація бізнесу (625 – 1%), адміністративні послуги надані адміністраторами віддалених робочих місць (6440 – 13%), земельні питання (3638 – 8%) та інші послуги (9 903 – 21%). Окремо консультацій з отримання тих чи інших послуг було надано 7220, що складає 15% від загальної кількості опрацьованих звернень.
Загалом за І півріччя 2021 року від сплати адміністративного збору за оформлення адміністративних послуг, які надаються через ЦНАПм.Ромни, до міського бюджету надійшло 1 259 301 тис.грн.
Дякуємо, що Ви з нами, шановні відвідувачі!