У ході децентралізації спроможні громади отримали більш широкі повноваження, ресурси й відповідальність. Тому перелік послуг, які можуть надаватися на місцях, постійно розширюється, адже мешканці громад очікують від місцевої влади зручного та якісного обслуговування.
Саме тому 29 квітня на сесії міської ради депутати затвердили новий перелік послуг, які надаються через Центр адміністративних послуг міста Ромни. Важливо, він збільшився більше, ніж на сто найменувань, і тепер мешканці громади мають можливість отримати 229 адміністративних послуг.
У новому переліку збільшилася кількість послуг соціального характеру, з’явилися послуги сервісного центру МВС, послуги по реєстрації професійних спілок, структурних підрозділів політичних партій тощо.
Працівники Центру надання адміністративних послуг міста Ромни постійно працюють над підвищенням доступності і якості обслуговування та завжди готові надати суб’єктам звернень послуги у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань!