Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207, громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати його. При цьому, реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання.
Перелік документів необхідних для реєстрації місця проживання:
- заява;
- документ, до якого вносяться відомості про місце проживання;
- квитанція про сплату адміністративного збору;
- документи, що підтверджують право на проживання в житлі, перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту, проходження служби у військовій частині, адреса яких зазначається під час реєстрації. Згода власника (співвласників) житла, якщо Ви бажаєте зареєструватись не в своєму житлі;
- військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку). ВАЖЛИВО! У військовому квитку/посвідченні про приписку повинна бути відмітка місцевого військового комісаріату про прийняття на військовий облік або зняття з військового обліку.
У зв’язку з оновленням Реєстру територіальної громади ДМС, Центр надання адміністративних послуг міста Ромни тепер може надавати послуги: реєстрація місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання всього за 25 хвилин. Якщо раніше громадянам доводилось чекати близько доби, то тепер спеціалісти відділу реєстру територіальної громади обслуговують населення набагато швидше.
За додатковою інформацією ви можете звернутися до ЦНАП ( м.Ромни вул.Соборна,13/71) або за тел.: 5-29-15, 5-33-00, (098) 783-48-66; (066) 704-48-23, або на сторінку офіційного сайту: http://cnap-romny.gov.ua/.