Для підвищення якості послуг, Центр надання адміністративних послуг міста Ромни провів аналіз своєї роботи з початку нового року, користуючись анкетним оцінюванням, записами в «Книзі скарг, відгуків і пропозицій з питань роботи Центру» та активністю користування картографічною технологією «Google map». Дякуємо Вам, шановні відвідувачі, за чесні думки та витрачений час!
Підвівши підсумки за три місяці співпраці, від отриманого позитиву хочеться ставати тільки кращими та удосконалюватись повсякчас. Користуючись талонами для запису в електронну чергу, наші реципієнти залишили 1183 голосів у скриньці з позитивним настроєм і жодного з негативним, а це 100-відсотковий успіх.
Окремо ми пропонували заповнити анкети, в яких громадяни залишали більш детальні відповіді про враження від обслуговування. Бажаючих виявилося 1134 людини, з яких було 444 чоловіки та 690 жінок. На питання, скільки довелося чекати в черзі, 827 осіб відповіли – «не довелося», 307 затримались усього на 10 хвилин. Громадян віком до 25 років завітало 100 осіб, від 25 до 45 років – 310 осіб, від 45 до 60 років – 268 осіб і старших за 60 років – 456 осіб. Серед відвідувачів виявилось 199 селян, 253 робітники, 62 безробітних, 8 державних службовців, 5 підприємців, 456 пенсіонерів та 151 студент.
За період трьох місяців у «Книзі скарг, відгуків та пропозицій з питань роботи Центру» було два записи позитивного характеру. Дякуємо за теплі слова побажань на нашу адресу.
Цікаво також, що за цей період на «Google map» було 223 перегляди осіб, зацікавлених розташуванням Центру адміністративних послуг.
Дякуємо за ваші відгуки, адже так ми маємо можливість поліпшити якість сервісу. Приємно отримувати зворотній зв’язок і розуміти, що те, що ти робиш – має значення і приносить користь!
А ми нагадуємо: прийом громадян здійснюється з дотриманням карантинних обмежень та за умови дотримання відвідувачами засобів індивідуального захисту. Ми завжди на зв’язку: (05448) 5-29-15, (097) 720-26-23 та (098) 675-02-13. Будьте здорові!