Центр надання адміністративних послуг міста Ромни – це постійно діючий робочий орган міської ради, в якому надаються адміністративні послуги фізичним та юридичним особам. Основними завданнями Центру є організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень, спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання, забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг.
З метою зміцнення і розширення зв’язків з населенням, удосконалення взаємодії між громадянами й працівниками Управління адміністративних послуг Роменської міської ради, працює «гаряча телефонна лінія». Її робота дає можливість оперативно вирішувати проблемні питання, порушені в телефонних зверненнях.
Як показує практика, такий вид комунікації дає змогу підвищити якість адміністративних послуг, покращити їх доступність та удосконалити роботу в цілому.
Звернувшись на «гарячу лінію», кожен може отримати вичерпну інформацію й кваліфіковану консультацію спеціаліста, повідомити про недоліки в роботі Управління та висловити свої пропозиції щодо її оптимізації.
Прийом телефонних дзвінків на «гарячу лінію» здійснюється в Управлінні кожного вівторка з 17.00 до 20.00 за телефонами 5-33-00, (098) 784 48 66 та (066) 704 48 23.