Про роботу ЦНАПу в 2023 році!
Центр надання адміністративних послуг міста Ромни працює за принципами:
швидко, комфортно та зручно.
До мережі ЦНАПу міста Ромни входить центральний офіс, 15 віддалених робочих місць адміністраторів в старостинських округах громади та 1 віддалене робоче місце в пологовому відділенні. Через Центр надання адміністративних послуг м. Ромни громадянам надається 358 адміністративних послуг. У 2023 році додатково до переліку включено ряд послуг, які надаються ветеранам війни та членам їх сімей, а також послугу щодо надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.
За 2023 рік до нашого Центру та віддалених робочих місць адміністраторів в старостинських округах завітало близько 80 тисяч відвідувачів, у центральному офісі надано більше 57 000 тисяч послуг та консультацій, в старостинських округах більше 15 тисяч. Зареєстровано 57 719 звернень щодо отримання адміністративних послуг, за результатами їх розгляду позитивно вирішено 57 533 питань, а саме:
послуги з реєстрації місця проживання – 20 341;
земельні питання – 2 747;
паспортні послуги – 2 951;
послуги соціального характеру – 3046;
державна реєстрація речових прав на нерухоме майно – 4443;
державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 1107;
державна реєстрація актів цивільного стану – 264;
послуги архітектури та містобудування – 214;
послуги з видачі посвідчень водія та реєстрації транспортних засобів 224;
інші послуги – 22 196;
надано відмов:
земельні питання – 177;
послуги соціального характеру – 8;
реєстрація місця проживання 1;
через сервіс «Мобільний адміністратор», який передбачає надання послуг за місцем перебування осіб, які не мають можливості самостійно за станом здоров’я звернутися до ЦНАПу або ВРМ, надано 25 послуг.
За надані адміністративні послуги до міського бюджету (1 256 113 млн. грн.) та державного бюджету (1 559 030 млн. грн.) надійшло 2 815 143 млн. грн.
У Центрі створені усі умови для комфортного отримання послуг відвідувачами. Сектор інформування Центру облаштовано електронною чергою, місцем для самообслуговування з вільним доступом до Інтернету та Wi-Fi, кулером з водою, різними видами зарядних пристроїв для мобільних телефонів, планшетом для спілкування з відвідувачами з вадами слуху. Відтепер у Центрі надання адміністративних послуг м. Ромни можна оплатити адміністративний збір не тільки через POST-термінал, а й за допомогою QR-коду.
Управління адміністративних послуг у кінці 2022 року стало суб’єктом з державної реєстрації актів цивільного стану, що дало змогу збільшити кількість послуг державної реєстрації актів цивільного стану (народження, смерть, шлюб) та можливість отримання даних послуг в старостатах громади мешканцям сільської місцевості. У Центральному офісі оформлена святкова зона для проведення урочистих церемоній. Так, за 2023 рік надано 235 послуг з ДРАЦС та проведено 46 урочистих церемоній одруження.
На базі нашого Центру наразі діють 4 відкриті простори. Інформаційний пункт підприємця створено у вересні 2021 року. Консультанти Інформаційного пункту підприємця за 2023 рік надали 205 консультацій та провели семінари- навчання з студентами коледжів, вищого професійно-технічного училища, з представниками органів державної влади та малими підприємцями на теми створення бізнесу та новел у законодавстві.
У 2023 році розпочали свою роботу Єдине вікно ветерана (ЄВВ), Пункт соціально – правової підтримки членів сімей військовослужбовців, призваних на військову службу під час мобілізації (Пункт підтримки) та Громадський центр правосуддя (ГЦП). Метою діяльності ЄВВ та Пункту підтримки є надання усіх видів послуг та консультацій ветеранам війни та членам їх сімей. До роботи залучені фахівці ЦНАПу, Територіального центру соціального обслуговування, Роменського РТЦК та СП, Управління соціального захисту населення, Роменської міськрайонної філії Сумського обласного центру зайнятості. Протягом 2023 року надано 122 послуги та консультацій військовим, ветеранам війни та членам їх сімей.
Громадський центр правосуддя створений для надання безкоштовної первинної допомоги, надання консультацій і роз’яснень з правових питань, складання скарг, заяв, звернень та інших документів правового характеру, забезпечення громадян доступом до вторинної правової допомоги. За період роботи ГЦП надано 55 послуг для мешканців громади та проведено 21 навчальний тренінг.
Завдяки постійним тренінгам та семінарам нам вдається покращувати сервіс для мешканців нашої громади. У рамках проєкту «Громадський центр правосуддя м. Ромни: розвиток правових спроможностей громади» Всеукраїнська асоціація центрів надання адміністративних послуг організувала для працівників ЦНАПу спеціалізовані тренінги щодо новел законодавства, зі стресостійкості у надзвичайних ситуаціях, надання психологічної підтримки та домедичної допомоги при масових кровотечах та невідкладних станах.
На національній онлайн-платформі з цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта», яку розробило Міністерство цифрової трансформації, усі працівники пройшли онлайн-навчання з цифрової грамотності, отримали навички ефективного та безпечного використання в роботі сучасних цифрових технологій.
Загалом, у 2023 році спеціалісти ЦНАПу отримали 82 сертифікати по підвищенню рівня фахової підготовки, були учасниками 370 онлайн – вебінарів.
Ми не зупиняємося на досягнутому і у наступному році плануємо розширити спектр послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану з питань повторної видачі свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, а також обговорюється питання співпраці з Сервісним центром МВС щодо запровадження послуги для здачі теоретичного іспиту для отримання права керування транспортними засобами, та всіма силами допомагаємо Збройним силам України!. Завдяки спільній, згуртованій праці працівників та небайдужих мешканців нашої громади ми передати 8 наборів з продуктами харчування, теплими речами та маскувальними сітками.
Ми працюємо для Вас та разом наближаємо Перемогу!