ENG
УКР
Адреса:
м. Ромни, вул. Соборна, 13/71
Телефон:
(05448) 5-29-15, (05448) 5-33-00

Як уникнути помилок під час державної реєстрації

Щоб уникнути типових помилок, які виникають під час державної реєстрації, Управління адміністративних послуг повідомляє регламент та нюанси в процесі подання документів та їх оформленні.

Тож, згідно Статті 14 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» подання документів для державної реєстрації відбувається наступним чином.

  1. Першим кроком до реєстрації є, звісно, документи, які можуть подаватися в паперовій або електронній формі. Зокрема, у паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням.
  2. Якщо документи надаються у паперовій формі, заявник пред’являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, передбаченийЗаконом України«Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

У разі, якщо заявником є іноземець або особа без громадянства, документом, що посвідчує особу, є національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу іноземця або особи без громадянства.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження. Але, крім випадку, якщо відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі. Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність.

Дійсність довіреності, нотаріально посвідченої відповідно до законодавства України, перевіряється за допомогою Єдиного реєстру довіреностей.

3. Документи в електронній формі подаються заявником через портал електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, за умови підписання заявником заяви з використанням засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.

4. Документи в паперовій формі приймаються за описом, примірник якого в день їх надходження видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу в той спосіб, відповідно до якого були подані документи.

5. Направлення судових рішень, які тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, та про заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій здійснюється у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та Єдиним державним реєстром судових рішень.

6. Направлення судових рішень щодо проведення реєстраційної дії для примусового виконання здійснюється у порядку, визначеному Законом України«Про виконавче провадження».

7. Учасник, керівник юридичної особи має право на безоплатній основі в режимі реального часу засобами телекомунікаційного зв’язку отримувати інформацію про факт подання або прийому документів, поданих для проведення реєстраційних дій щодо такої юридичної особи.

У разі, якщо у громадян виникнуть будь-які питання з приводу державної реєстрації, звертайтеся для отримання детальної та вичерпної інформації за адресою вул. Соборна, 13/71 або телефонуйте: 5-29-15. Спеціалісти Управління адміністративних послуг радо допоможуть.