ENG
УКР
Адреса:
м. Ромни, вул. Соборна, 13/71
Телефон:
(05448) 5-29-15, (05448) 5-33-00

Відновлення роботи реєстру територіальної громади

Управління адміністративних послуг Роменської міської ради з радістю повідомляє про відновлення надання послуг реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, видачі витягів про реєстрацію місця проживання особи.

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016р. №207 ”Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядок передачі органам реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру” визнана такою, що втратила чинність у зв’язку з прийняттям Постанови від 07.02.2022 р. № 265 ”Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад”.

Постановою КМУ від 07.02.2022 р. № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад» передбачено:

  • Декларування/реєстрація, зняття з задекларованого/зареєстрованого місця проживання без внесення до паспорта громадянина України відповідного штампу або внесення інформації до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті громадянина України у вигляді картки.
  • Посадова особа органу реєстрації вносить відомості про реєстрацію місця проживання до реєстру територіальної громади відповідно до Порядку створення, ведення та адміністрування реєстрів територіальних громад, затвердженого постановою КМУ від 07.02.2022р. № 265.
  • Формує інформацію про реєстрацію місця проживання особи для її передачі до відомчої інформаційної системи ДМС з подальшою передачею інформації до Єдиного державного демографічного реєстру.
  • За зверненням особи, що декларує/реєструє/ знімає задеклароване /зареєстроване місце проживання(перебування), орган реєстрації формує і видає витяг з реєстру територіальної громади (без внесення до паспорта громадянина України відповідного штампу).
  • Витяг із реєстру територіальної громади – це документ у паперовій або електронній формі, що підтверджує відомості про місце проживання (перебування) особи або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час формування витягу.

Витяги з реєстру територіальної громади, отримані в електронній або паперовій формі, мають однакову юридичну силу. Витяг з реєстру територіальної громади – безкоштовний.

Відповідно до вище зазначеної Постанови додаток 13 замінено на витяг з реєстру територіальної громади. Найчастіше його потрібно мати при отриманні першого паспорта громадянина України (14 років). Щоб його сформувати потрібно внести дані дитини, документ (свідоцтво про народження) та ідентифікаційний номер. Тому просимо завчасно отримати ідентифікаційний номер та звернутися у відділ реєстру територіальної громади з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання.

Так, як від моменту внесення даних до моменту формування витягу потрібен час від 05хв. до 10 хв., пропонуємо приходити завчасно для актуалізації даних.

Більш детальні роз’яснення Вам нададуть наші спеціалісти за адресою ЦНАП м.Ромни, вул. Соборна, 13/71 або за тел. 5-29-15, 5-33-00, або моб. (098) 783-48-66.