ENG
РУС
УКР
Адреса:
м. Ромни, вул. Соборна, 13/71
Телефон:
(05448) 5-29-15, (05448) 5-33-00

Актуальні зміни, щодо державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів

Актуальні зміни, щодо державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції в умовах воєнного стану.
Інформація для підприємців!
28 квітня 2022 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо діяльності нотаріусів та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» від 19 квітня 2022 року №480, якою внесено значні та важливі зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 року №209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції в умовах воєнного стану».
У зв’язку з викладеним, Центром надання адміністративних послуг у місті Ромни за адресою: м.Ромни, вул. Соборна,13/71 відновлено надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Згідно з вище зазначеним переліком дозволяється проведення виключно таких реєстраційних дій:
1. державна реєстрація створення благодійної організації, державна реєстрація змін до відомостей про благодійну організацію, у тому числі до установчих документів;
2. державна реєстрація створення товариства з обмеженою відповідальністю, фермерського господарства, громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, виробничого кооперативу, обслуговуючого кооперативу, сільськогосподарського кооперативу, споживчого товариства, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку;
3. державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи; державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи; державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора юридичної особи;
4. державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи, державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної
особи, державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи;
5. державна реєстрація зміни керівника юридичної особи та інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, крім громадських формувань ; державна реєстрація змін до відомостей про керівника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, крім громадських формувань; державна реєстрація зміни місцезнаходження юридичної особи, крім громадських формувань; державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи (крім громадських формувань), крім випадків, коли такі зміни передбачають зміну розміру статутного капіталу, зміну складу засновників (учасників) та/або розмірів їх часток; державна реєстрація зміни видів економічної діяльності юридичної особи, крім громадських формувань; державна реєстрація зміни інформації для здійснення зв’язку з юридичною особою, крім громадських формувань;
6. державна реєстрація на підставі судових рішень, що набрали законної сили, щодо заборони вчинення реєстраційних дій, накладення арешту корпоративних прав;
7. державна реєстрація на підставі судових рішень, що набрали законної сили, щодо провадження у справах про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, якщо такі рішення надіслані судом у паперовій формі;
8. державна реєстрація органів державної влади, органів місцевого самоврядування, казенних підприємств, державних підприємств, комунальних підприємств, комунальних організацій (установ, закладів), державних організацій (установ, закладів);
9. державна реєстрація фізичної особи підприємцем, державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця, державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до1 липня 2004 року.
Державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, місцезнаходження яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що входить до затвердженого Міністерством юстиції переліку адміністративно-територіальних одиниць, у межах яких припиняється доступ користувачів до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану, проводиться незалежно від місцезнаходження юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
ПЕРЕЛІК (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 29.04.2022р. №1675/5) адміністративно-територіальних одиниць, в межах яких припиняється доступ користувачів до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, в умовах воєнного стану:
Донецька область;
Запорізька область;
Луганська область;
Миколаївська область (крім смт. Казанка, Новий Буг, смт. Березанка, Нова Одеса);
Херсонська область;
Автономна Республіка Крим;
місто Севастополь;
Харківська область (крім міст Валки, Богодухів, смт. Золочів,Краснокутськ,міст Люботин, Мерефа, смт.Нова Водолага,міста Південне, смт.Пісочин, міста Харків).
Додаткову інформацію ви можете отримати за тел. (05448) 5 29 15, 5 33 00, (098) 784 48 66.